De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust GXT 391 Thian op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

j**********@o********** 04-04-2022

Tevreden klant met mooie headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Goede headset voor prijs die je betaald. Goed geluid met een goede fitting

Pluspunten

• Goede fitting
  • Mooi geluid

Minpunten

• Niet voor telefoon te gebruiken

MCUtrecht 04-04-2022

Goed Geluid

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Prima koptelefoon, ik heb hem voornamelijk gebruik tijdens overleg op werk online. Het geluid is scherp en de comfort is zeker goed. Het design is erg basic maar dat maakt voor een oude man zoals mij niet uit. Ik ben dus kortom meer dan tevreden over dit product en raad hem niet alleen voor gamers aan.

PB1985 02-04-2022

Goede degelijke headset.

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Een goede degelijk headset die waar geeft voor zijn geld. Makkelijk in gebruik te nemen door heldere gebruiksaanwijzing, Het draadloos werkt alleen op een computer, is een meegeleverde draad om hem aan de controller van xbox/playstation te doen. Draadloos is er niet op mogelijk, dat alleen op de computer.
Een goede zachte pasvorm heeft de headset, zodoende dat je al snel met de combinatie van het heldere geluid je echt even in het spel waant.
Een aankoop die ik vrienden/familie ook aanraad.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Helder geluid
  • Zitcomfort

Minpunten

• niet draadloos op XboX

Familiestam2011 30-03-2022

Draadloze Headset met goed geluid

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

De headset zit heerlijk. Stof waardoor het niet gaat zweten. Er zit een muts knop op en een geluidsmogelijkheid voor de algemene geluid. Hij is draadloos was ideaal is. Minpunt is dat je niet op je scherm kan zien hoe vol hij nog is of op de headset zelf. Bij disconnecten moet je zowel de headset uitzetten als de stick elke keer in en uit je PlayStation. Mocht je een bureau hebben is dat fijn. Alleen voor mij niet omdat ik via de tv op de bank game in de woonkamer. Over het algemeen tevrede

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort
  • Draadloos

Minpunten

• Geen batterij indicator
  • Bij disconnecten gaat de geluid niet meteen over

B************@g******** 28-03-2022

Thian headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Na enige tijd testen zat de headset nog steeds comfortabel. Uiteraard wel wat “warme” oren maar dat had ik ook niet anders verwacht.
Ik hem enige tijd proberen om te kijken hoe hij functioneert bij het gebruik. Ik heb van de haedset via de computer gebruik gemaakt tijdens het gamen en online in wat “Teams” vergaderingen. Ik moet zeggen dat hij mij prima bevallen is. De feedback die ik ontving bij het gebruik was dat ik goed verstaanbaar ben tijdens het spreken. Wel is het zo dat de microfoon heb beste functioneert als hij direct voor de mond zit, als hij omhoog gericht is dan is het iets minder. Het geluid is heerlijk realistisch en snel, ik heb geen enkele keer gehad dat het achterliep.
Het aansluiten is een fluitje van een cent, dongle aansluiten en de PC doet de rest, na het kiezen van de headset in de game en met teams werkt hij direct. Wel heb ik in het begin meerdere keren gehad dat ik “onbewust” de microfoon had uitgeschakeld met de knop aan de achterzijde. Maar na een paar keer gebruiken went dat snel en zijn is deze knop goed “aan te voelen”. Ook aan/uit volume is vrij eenvoudig na een paar keer gebruiken op de achterzijde van de linker schelp.

De verbinding is prima, ook bij weglopen van de PC blijft hij helder en actief. De accu geeft een signaal af als deze leeg begint te raken, je kan dan zeker nog even doorspelen alleen volgt er steeds een “reminder”. Ik heb niet exact bijgehouden hoe lang de headset het volhoud op de accu maar de beloofde 13 uur moet hij zeker wel halen. Opladen is eenvoudig door even aan te sluiten op een usb poort met het bijgeleverde snoertje.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Helder geluid

Wesley van den Eijnden 28-03-2022

Fijne lichtgewicht headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

We hebben de headset getest de afgelopen weken en dat is ons goed bevallen. Het is een mooie headset om te zien (design en fijn materiaal) en hij is een stuk lichter dan anderen die we hebben. Hij zit fijn om je hoofd en valt precies over de oren. Langdurig gebruik voor zowel gamen als videobellen is goed bevallen en geeft geen zere oren. De microfoon is helder en deze werkt goed, geen ruis of onduidelijkheden. We vinden het erg fijn dat je het geluid goed hoort en dat anderen niet meegenieten van je geluid. We vinden alleen de knopjes aan de achterkant niet handig, hadden we liever op een andere plek gezien.

Pluspunten

• desgin
  • lichtgewicht
  • valt goed over de oren

Minpunten

• knopjes op de achterkant van de headset

SvD 27-03-2022

Voor deze prijs een hele fijne headset met super microfoon

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Deze (draadloze) gaming headset ziet er echt heel degelijk uit, geen goedkoop stukje plastic. Hij voelt ook heel fijn op je hoofd en lekker zacht bij je oren. Na een langere tijd gamen met headset begin je het wel te voelen op je oorschelpen maar na een korte pauze is dit ook weer snel weg. De verbinding via usb komt makkelijk tot stand maar ook met draad is hij goed te gebruiken (helaas werkt hij niet draadloos op alle apparaten). Het geluid is zoals je mag verwachten in deze prijsklasse, heel prima. De kwaliteit van de microfoon overtrof onze verwachtingen, die is echt enorm goed, altijd verstaanbaar en geen ruis oid. De knopjes op de headset zijn heel makkelijk te bedienen en zeer praktisch, handig dat je je microfoon in 1 klik even uit kan zetten. Ik zou deze headset zeker aanraden voor Playstation of PC games.

Pluspunten

• Zeer goede microfoon
  • licht gewicht

Minpunten

• niet voor alle apparaten draadloos

Twinsmom35 27-03-2022

Goede Gaming Headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Deze headset mogen testen, De kwaliteit van de headset is goed, hij kon zijn vrienden goed horen en zij konden hem ook goed horen. Dit is iets wat hij het belangrijkste vind aan een headset. Mijn zoontje is een fanatiek gamer, dus hij wou deze headset wel graag testen, omdat hij nog geen draadloze headset had. De headset zat netjes verpakt, met een duidelijke omschrijving. Hij was dus snel gekoppeld met zijn PS4. Het is een mooi design met een goede pasvorm, ook naar uren gamen had hij nog geen last van dat de headset niet lekker zat of duwde op zijn hoofd en oren.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Draadloos
  • Goede pasvorm
  • Goed en duidelijk geluid

Minpunten

• Dempt omgevingsgeluid niet

HouseMouse700 27-03-2022

Fijne headset voor meerdere doeleinden!

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

De headset heeft een fijne pasvorm, het kan zowel voor een kleinere hoofdomvang, als voor een grotere hoofdomvang worden gebruikt. Het wegklappen van de microfoon gaat ook erg makkelijk. De draadloze verbinding werkt doormiddel van een usb, het koppelen hiervan is simpel. Alleen moet je oppassen dat deze niet bij het vuil beland, want deze zit een beetje verstopt in de verpakking. De kwaliteit van het geluid is niet heel bijzonder, maar wel gewoon goed. De prijs-kwaliteitverhouding is dan ook goed!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Pasvorm

Minpunten

• Zoeken van de usb

r*************@h********** 27-03-2022

Headset met een basic design en goede functionaliteit.

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Een mooie lichtgewicht, draadloze headset met een basic zwart-wit design.
Mijn zoontje gebruikt deze voor het gamen, hij is negen jaar. De koptelefoon is voor kinderen ook qua formaat heel goed. Voor volwassen is hij is ook perfect omdat je de headset heel makkelijk aan kan passen. Het foam aan de bovenkant zorgt voor goed draagcomfort en stabiliteit op je hoofd. Er is gebruik gemaakt van degelijke materialen die zeer goed functioneren, ook de knoppen aan de zijkant. De microfoon is heel stevig maar ook flexibel. Het opladen hoefde mijn zoontje maar twee keer per week te doen, hij gaat zeker 11 a 13 uur mee. Het geluid is kraakhelder en blijft niet hangen, en omdat hij draadloos is: zeker 10 meter verderop in huis doet hij het nog perfect. Wij zijn er zeer tevreden over.

Pluspunten

• draadloos
  • lichtgewicht
  • heel makkelijk in gebruik
  • mooie degelijke materialen
  • geluidskwaliteit zeer goed

Pascal 27-03-2022

Prima headset maar goedkoop

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Prima product, alleen voelt heel goedkoop aan. Is ligt, past net niet goed om je oren, geluid valt zeer tegen en dus best prijzig voor deze kwaliteit.

Hij ziet er wel mooi uit en is zeer snel en eenvoudig te koppelen aan je PlayStation. Je doet alleen de usb erin en klaar!

Als je hem wat langer op hebt voel je het goed aan je oren, omdat hij eigenlijk net niet goed zit/past. Ook valt het geluid mij heel erg tegen wat eruit komt.

Pluspunten

• Accu duur
  • Knopjes

Minpunten

• Zit niet lekker
  • Slecht geluid

y******@h********** 27-03-2022

perfect

Ik mocht de Thian Gaming headset testen via Freevieuws
In het begin ikzelf met gamen en met een paar zoommeeting gebruikt, later mijn zoon voor achter de PlayStation
Ik ben zeer tevreden, het is een mooi design
De bewegingsvrijheid van de draadloze headset vonden we erg prettig, het zit alleen een beetje krap op de oren beetje ongemakkelijk terwijl mijn zoon daar weer geen last van had
Ik raad dit product zeker aan qua prijs mag het wel wat goedkoper

Pluspunten

• draadloos
  • geen externe geleuiden
  • mooi design
  • prima geluid
  • bewegingsvrijheid

Minpunten

• strak op de oren
  • mag wat goedkoper

Dilek81 26-03-2022

Geluidsdicht

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Omdat het een draadloze headset is, is het erg handig in gebruik. Het zit wel een beetje straks rond mijn oren. Niet pijnlijk, maar meer ongemakkelijk. Wel zijn de kussentjes lekker zacht. Externe geluid hoor je gelukkig niet.

Pluspunten

• Draadloos

Ann4 26-03-2022

Mooie draadloze headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

We mochten de thian gaming headset testen. Samen met mijn zoons heb ik het getest. De jongens met gamen en ik met een online webinar. We zijn zeer tevreden. Het enige minpuntje was dat we de headset nog moesten laden voor gebruik. Verder is het een mooi design en ook mooi dat het product ook milieu vriendelijk is. Voor de jongste was de headset wat aan de grote kant maar bij de oudste zat het perfect.
De bewegings vrijheid van de draadloze headset vonden we erg prettig. Alleen de usbstick is voor de laptop erg groot als je het vergelijkt met de usb van een draadloze muis.
Wij vonden het verder een zeer fijn product voor de prijs. Dus wij raden het zeker aan.

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Opladen voor gebruik

annekejh 25-03-2022

een headset met een mooi geluid.

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

De Thian gaming headset hebben we nu 2 weken geprobeerd en we zijn grotendeels tevreden. De beschrijving die we in de doos aantroffen was bijzonder minimalistisch en ontzettend klein, niet leesbaar. Over het koppelen van de USB-dongle met de headset staat in het geheel niets. Ook waren zij niet standaard gekoppeld. De headset zelf geeft een mooi geluid zowel bij gamen als bij muziek, dit vinden wij echt goed. Het snoer is ons te kort en we vinden het jammer dat de dingen die over je oren zitten zo stijf zijn, zo echt vast. Die hadden wel iets flexibeler mogen zijn. Voor een mannenhoofd vinden wij de hele headset wat aan de kleine kant en het is ook niet verstelbaar.
Qua geluid zeggen we prima, een mooi geluid voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• mooi geluid voor muziek en spellen

Minpunten

• te weinig tot geen gebruiksaanwijzing
  • te kort snoer

c***************@h********** 25-03-2022

Ideale game headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Onze zoons gamen regelmatig. Elke keer hebben we gepraat en geklets en geluid daar werden we gek van. Toen zag ik deze voorbij komen. Het design is mooi, hij is makkelijk in gebruik. De draadloze verbinding verbreekt zelden dus dat is geen frustratie. Het geluid voor kinderen is echt hartstikke goed. Volwassene vinden hem misschien net is te zacht. Het is een ideale game headset! En ook een echte aanrader!! Nu geen herry en geluid maar gewoon rustig communicatie die je van 1 persoon maar hoort

Pluspunten

• Geluid
  • Draadloze verbinding

Minpunten

• Je ontvangt hem leeg. Dat is niet ideaal

AlexandraLeon 25-03-2022

Erg prettige koptelefoon voor een mooi bedrag!

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Wij hebben deze hoofdtelefoon mogen testen voor Freeviews. Ik heb dit niet alleen gedaan, maar de hulp ingeroepen van mijn (19 jarige) zoon die toch net wat meer verstand van zaken heeft. Onze eerste indruk was goed, de koptelefoon zat netjes en stevig verpakt. Het aansluiten van de koptelefoon had even wat voeten in de aarde maar dit kwam eerder omdat we al meteen aan de slag gingen zonder het lezen van de handleiding. Toen we de handleiding volgden was het aansluiten en koppelen een peulenschil. Op de laptop is de draadloze verbinding zonder meer prima, op de PS4 levert het wat geluidstechnische problemen op. Er klinkt een pieptoon die alleen verholpen kan worden door het geluid op de PS4 heel hoog te zetten en op de koptelefoon heel laag. De handleiding geeft aan dat dit euvel kan voorkomen als er apparaten in de ruimte staan die storen op de koptelefoon. Dat is hier dus duidelijk het geval. Door dit probleem zo op te lossen is de geluidskwaliteit meer dan goed en ook de pasvorm van de koptelefoon is prima. Het enige wat we missen op de hoofdband zijn getallen om mee in te stellen, dit is handig als je de koptelefoon met meer mensen gebruikt, zo kun je je instelling onthouden. Geen onoverkomelijk probleem overigens. De microfoon wordt, als deze niet gebruikt wordt, buiten op omhoog geklikt. Het zou mooi zijn als de microfoon IN de koptelefoon zou schuiven maar ook dit is maar een idee. De werking van de microfoon is dik in orde. Kanttekening: waarom een stick die zo groot is? De stick kan niet in de laptop blijven als deze ingepakt wordt in een tas. Ik heb draadloze muizen met veel kleinere stickjes die gewoon erin kunnen blijven. En: waarom überhaupt een stick? Waarom geen bluetooth? dat zijn wat kritische nootjes. Maar samenvattend: dit is een hele mooie koptelefoon voor een heel mooi bedrag waar zowel moeders als zoon mee weg komt!

Pluspunten

• gemaakt van gerecycled materiaal
  • draadloos
  • fijne pasvorm
  • prima geluid
  • prima microfoon

Minpunten

• dempt geen omgevingsgeluiden
  • gevoelig voor andere apparaten (ruis)
  • vrij grote stick

p*********@l****** 25-03-2022

Top prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Sinds enkele weken hebben wij deze hoofdtelefoon in gebruik. Iedereen in het huishouden is er erg blij mee. Hier in huis spelen we spelletjes waarbij gecommuniceert wordt via de hoofdtelefoon. Dan is deze de uitkomst. Omdat hij draadloos is heb je geen rompslomp met kabels. De 'oren' passen perfect en zijn ideaal vormgegeven voor de oren van volwassenen en grotere kinderen. Voor de kleintjes is deze hoofdtelefon wat groot. De hooftelefoon is makkelijk in te stellen. Minder is dat hij de omgevingsgeluiden niet dempt echter vind ik dit voor deze prijs ook niet van toepassing.

Pluspunten

• Draadloos
  • Perfecte pasvorm
  • Makkelijk instelbaar

Minpunten

• dempt geen omgevingsgeluiden
  • minder geschikt voor 'kleine oortjes'

AlainRotterdam 23-03-2022

Goede prijs-kwaliteit

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Ik heb de gelegenheid gekregen deze headset te testen.

De verpakking is keurig en de headset kwam er netjes uit. De handleiding is wat summier, zeker omdat ik de bijbehorende USB ontvanger nergens kon vinden. Na even flink zoeken bleek deze netjes in de doos verwerkt. Wel mooi, maar let op dat je de doos niet weggooit met USB en al.

Het was Plug and Play op de PS5. USB zit er bij mij aan de achterkant in en kan gewoon blijven zitten. De headset zit comfortabel en de mic zit niet in de weg als deze is opgeklapt. Het geheel is verstelbaar en dus volgens mij geschikt voor ieder hoofd.

De geluidskwaliteit is ruim voldoende. Het is niet vergelijkbaar met de High-end headsets, maar daar betaal je dan ook veel meer voor.

Een prima aankoop voor iedereen die een prima headset zoekt voor zo nu en dan. De prijs-kwaliteit verhouding is top. Heb je geen bestedingslimiet en wil je fantastisch geluid. Dan zou ik even verder kijken.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede prijs-kwaliteit

carina 21-03-2022

Goede draadloze gaming headset

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Ik heb samen met het gezin deze draadloze gaming headset mogen testen. Het ontwerp ziet er mooi uit en straalt een degelijke kwaliteit uit. In een gezin waar volop gegamed wordt en dan met name interactieve online gamen, is deze een draadloze headset echt een must. We waren al in het bezit van een niet draadloze headset, maar dit beperkt met name de kids tijdens het gamen. Je moet binnen een bepaalde afstand van de console zitten, doordat de kabel van aan de korte kant is.
Het installeren verliep gemakkelijk, doordat er een duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit en er maar een beperkt aantal stappen moeten worden doorlopen voordat je het in gebruik kan nemen.
Ik heb zelf deze headset geprobeerd voor onder andere gamen, maar ook voor online vergaderen. Deze headset heeft een mooie pasvorm, sluit goed aan bij de oren, het geluid is prima en zelf af te stellen. Ik vind het jammer dat het niet de omgevingsgeluiden dempt. Maar aan de andere kant vind ik dat je dat in deze prijsklasse niet mag verwachten. De kinderen waren tevreden over de headset. Mijn eerste gedachte was, dat het formaat aan de grote kant is. Voor de echt jongere kinderen is deze headset te groot qua formaat.
Wat een pluspunt is, dat het product is ontworpen en gemaakt met het oog op het milieu, door gerecycled en duurzaam materiaal te gebruiken.

Pluspunten

• draadloos
  • mooi design
  • goede prijskwaliteit verhouding
  • gemaakt van recycled en duurzaam materiaal

Minpunten

• dempt niet de omgevingsgeluiden

ThomasssT 18-03-2022

Goede geluidskwaliteit en makkelijk te verbinden

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

De Trust GXT391 heeft een aantrekkelijk design maar is iets aan de grote kant. Dit is te verwachten van een over ear design maar het stoort niet en bevorderd zeker hoe comfortabel de headset zit.

Het verbinden van de headset met de computer is makkelijk en gebruikersvriendelijk. Je stopt de USB stick in de computer, zet de headset aan en de headset verbind gelijk. Verder is de afstand tot hoe ver de headset bereik heeft ook goed, ik heb in de afgelopen twee weken geen last gehad dat de headset kraakt of weg valt. De geluidskwaliteit is ook top.

Verder is de microfoon van deze headset ook goed, met een aantal calls heb ik nooit last gehad van mensen die me niet verstonden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk te verbinden

corrie 17-03-2022

bevalt goed een aanrader

Geschreven voor: Trust GXT 391 Thian

Ik mocht deze mooi trust gaming headset testen en tot mijn verbazing komt er echt een goed geluid uit zit lekker om de oren heen dus geluid van buitenaf wordt goed gedempt. Ziet er mooi uit de blue tooth verbinding doet het super waardoor je meer vrijheid heb met bewegen geen snoer meer wat in de weg zit Kort om een perfecte headset voor een mooie prijs

Pluspunten

• zit lekker
  • mooi geluid